fredag 2 januari 2009

Dåligt på sy och bloggfronten!


Har inte sytt så mycket på sistonet men lite julklappar har jag allt fått gjorda dock fungerar inte kameran som den ska så jag får inte in bilder på alla just nu.





Till min bror och hans flickvän sydde jag två örngott i molntyget och broderade deras namn på precis som med filten jag bloggat om tidigare. Blev riktigt nöjd och jag tror att dom kommer att passa i deras hem.


Till mina pojkar blev det varsin landskapströja och till lillen blev det även ett påslakanset med Blixten McQueen. Bilder kommer senare.


Den extra tiden som jullovet ger har gett utdelning genom att mitt syrum äntligen är klart, eller ja det är inte målat eller nåt men det får bli till senare för nu ska jag flytta in där.

Lyckades knåpa ihop ett par landskapsbyxor till lillen igårkväll med så det är en del bilder som kommer så småningom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt! Jag älskar det där molntyget, har en bit blå hemma.