fredag 30 januari 2009

Tygbeställning!

Mina underbara tyger som jag beställde från Tyskland kom för några veckor sedan men jag har inte bloggat om dom förrän nu. Beställde från Super4 kids och är supernöjd med service och allt. Det var betydligt smidigare än jag trott. Språket kan ju visserligen vara ett problem men min mormor är från Tyskland så hon fick hjälpa mig med formuleringar i mail. När paketet väl kom så saknades en sak men då jag påpekade det så låg det i lådan bara några dagar senare.

Är helt förälskad i den ljusrandiga Hilco velouren, tyvärr köpte jag bara en meter då den inte såg lika fin ut på bilden så den får ligga till sig tills jag är absolut säker på vad jag ska göra. Sambon gillar den också och vill att jag ska sy enkel modell av tröja till pojkarna och sedan enfärgade muddbyxor till. Får se vad det blir.

Ja så här brukar det alltså vara när jag ska ta bilder på köksbordet, antingen hinner nån katt (ja vi har fem st) sätta sig mitt i allt eller så kommer ett barn och slänger upp sina leksaker (i det här fallet en kastrull full med popcorn). Många många bilder blir bara skit så det är tur att det finns digitalkamera.

1 kommentar:

Älsklingsfrö sa...

Och hur underbart var inte det "blommiga" trikåtyget då. Ser dessutom ut att kunna funka fint till Lenny. Blev galet sugen på det tyget, men det känns inte försvarbart att köpa några meter utav det med tanke på portot *suck*. En tunika till mig själv *drömmer och dreglar*