fredag 7 augusti 2009

Mer och mindre misslyckade projekt!




Alla saker man gör blir kanske inte så lyckade men detta babyset blev i alla fall lyckat, älskar Jny`designs molntyg och då framförallt det rosa. Har ni förresten sett att det kommer fyra nya färger snart? Blir till att spara pengar...



Ja och så kommer vi till dom mindre lyckade alstrena men dom får vara med ändå. Min färgning av gula elefanter till grönt blev inte så lyckat men som tur var var det bara en liten bit som jag testade med. För att ta tillvara på tyget på något sätt så fick det bli kalsonger. Jag la inte ner något engagemang i dom här men däremot så passade jag på att testa lite olika varianter med resår samt med sömmen. På det högra paret är ol sömmen utåt och sedan nerstickad vilket nog är det sättet jag kommer att göra på i fortsättningen då det blev så mjukt på insidan.

Inga kommentarer: