onsdag 22 oktober 2008

4- årspresent

Min äldsta son har nyligen fyllt hela fyra år. Fattar inte att han redan blivit så stor. Som tur är så har han nästan bara blivit goare och goare hela tiden. Träffade en annan mamma vid förskolan igår som berättade att hon fått en stor puss av honom när hon sa hejdå till sin dotter. Han är just nu inne i en väldigt pussig och kramig period och han är väldigt generös även mot andra än familjen, sötisen.
Jag ville i alla fall hinna sy något åt honom men med min planering hade jag precis gett honom det röda setet med elefanter på så jag hade inte mycket tid på mig. Lyckades i alla fall knåpa ihop en kanintröja åt honom med gröna muddar. Älskar kombinationen, samma som i byxorna till min gudson. Satt uppe till sent på natten för att bli klar men jag hann i alla fall och jag tror nog att han gillar den. Han använder den glatt i alla fall. Tyget är från Jnydesign, mudd från Jofotex och mönstret kommer från Yrväder.

Inga kommentarer: