tisdag 2 mars 2010

Nostalgi!!!!!







När jag "fyndade" mitt retrotyg( Tyget kan du se i inlägget här: http://memlin.blogspot.com/2009/03/jag-ar-kar.html )


på tradera för ett tag sedan tyckte jag att jag kände igen mönstret och funderade på om det kunde vara samma som jag haft på ett nattlinne när jag var liten. Jag drog upp på vinden för att leta reda på nattlinnet utan någon framgång. När jag skulle upp för att leta reda på varmare kläder när vintern drog igång på allvar fick jag av en slump syn på nattlinnet (barnkläderna ligger tack och lov i genomskinliga plastlådor) så det fick följa med ner. Helt klart samma mönster :-) Nattlinnet tillhörde först min syster och sedan mig så det är välanvännt vilket har satt sina spår men kommer fortfarande idag ihåg hur mycket jag gillade det så det stannar för alltid ändå :-D

Inga kommentarer: