lördag 4 juli 2009

Ugglor bland molnen!


Visst är han söt min lilla älskling ;-)
Har varit sugen på att sy ett par knickers av det turkosa molntyget och nu är det gjort. Tyvärr glömde jag bort att jag gjorde en del ändringar utifrån mönstret sist då jag gjorde ett par så det blir till att ändra senare. Dessa blev lite för vida för min smak dessutom sitter dom nu på min snart 5-åriga son men är tänkta till treåringen (som förövrigt vägrade ställa upp som modell). Uggletröjan har legat tillklippt länge och nu satte jag ljusblå mudd till så matchar den med byxorna. Även tröjan är dock för stor för minstingen så han lär va fin nästa sommar också!

1 kommentar:

Sandra sa...

Ja de här byxorna måste vara rejält stora på en 3-åring. Verkar passa storebror perfekt.

Fina kläder!

Jag har också molntyg, men har inte vågat sy i det ännu.