lördag 27 februari 2010

Dålig start på året!

Känns som att det mest blir uppehåll i bloggen för tillfället och att jag skriver om tråkiga saker som hänt men nu får det bli så. Eftersom att närmsta omgivningen ändå redan vet så kan jag lika gärna skriva om det i bloggen också. Inläggen duggade ju inte tätt här i höstas och inte heller nu under det nya året. Anledningen har varit att jag varit gravid och varit väldigt trött och det har varit väldigt mycket kring den här graviditeten som jag inte orkar gå in på här. Nu sedan slutet på januari så är jag tyvärr inte gravid längre utan fostret dog i v.14 så det är anledningen till att det inte blivit några inlägg under nya året heller. Det här var andra gången på rad så nu hoppas jag att det snart blir vår tur också. Det har hunnit gå ungefär en månad nu så jag börjar få lite perspektiv på allting och börjar se framåt igen. Har faktiskt fått lite sytt också så bilder kommer att dyka upp. Den här gången hoppas jag att kvaliten på bilderna kommer att vara bättre då vi fick ny kamera i julklapp.















Får ju inte glömma att nämna att jag var på syträff här i början på februari också. Syträffen varade från torsdag kväll till söndag eftermiddag, jag närvarade dock bara en stund under fredagen och sedan från lördag eftermiddag till söndag förmiddag. Tvekade inför att åka först men jag är glad att jag kom iväg. Jag hann sy ett par trosor och ett par kalsonger men framförallt var jag där för sällskapets skull!

6 kommentarer:

Linda sa...

usch, verkligen en dålig start på året :-( men som de säger, tredje gången gillt ;-) Trevligt med hemmasydda underkläder, och sällskap är bra, det får en att glömma saker för en stund :)
Får önska en god fortsättning på året

Mimmi sa...

Kram, kram, kram!!!!

Oavsett om du väljer att berätta eller inte så skall du veta att det finns stöttning härifrån.

Agneta sa...

Stor styrkekram till dig!

Liza sa...

Skickar en kram och hoppas på tredje gången gillt!

Y sa...

så fruktansvärt jobbigt för er. ta hand om dej!!!!

MemLin sa...

Tack för dom värmande orden!