onsdag 9 januari 2013

Ny familjemedlem!

 
 
Här är vår nye familjemedlem. Han har inte fått något namn ännu men fyra kompisar som tycker att det är jättekul att plocka bort händer och armar från honom. När han kom hem hade den stackaren inga kläder och småttingarna sprang snabbt iväg för att plocka ihop vad dom tyckte var en lämplig outfit. Jag valde att välja ut kläderna själv då två tvååringars klädval och färgkombination inte riktigt föll mig i smaken. Det fick bli en t-shirt från färdiglådan och så lånade vi mellankillens "stickiga" (det är kostymtyg med ull i) byxor. Min mor var snäll och plockade upp den när hon skulle hälsa på min mormor strax innan jul. Det var en annons ute i södra sverige och passande nog så skulle hon passera precis där bara några dagar senare. Nu måste jag bara hitta en passande plats för honom att stå på.

Inga kommentarer: