söndag 25 juli 2010

Bebisbyxor!


Sydde dom här byxorna i våras. Dom är tänkta att användas då vår familj utökas lagom till jul. Sydde först det randiga paret mest för att byta taktik och den här gången ta ut lite mer i förskott istället för att avvakta vilket tydligen inte fungerat. Efter att ha varit på en första kontroll stod det klart att om jag skulle fortsätta med den taktiken behövde jag ett par till byxor. Under enorm trötthet lyckades jag till slut få till paret med stjärnor men sedan blev det paus som i princip håller i sig ännu. Hoppas på att lyckas få till lite plagg nu om inte annat vill jag ha två matchande hoddies till byxorna. Nu är det dock lite annat som står på listan att göras så som att få tag i en större bil mm. På sikt lär jag tyvärr även bli av med mitt syrum men har jag tur får jag ett inrett skrymsle i garaget istället.


Det råder verkligen babyboom i sybloggarna för tillfället så det lär väl mest vara babyplagg att beskåda framöver :-)

2 kommentarer:

Roblin sa...

Oh grattis!
Hoppas tröttman ger med sig snart!

MemLin sa...

Tackar! Hoppas jag med :-)