onsdag 31 oktober 2012

Fotoprint!



Ja det är väl bara att krypa till korset och erkänna att jag inte heller kunde hålla mig ifrån Stoff och stils fotoprint. Först ut blev en tröja till en liten(eller stor som han själv tycker) nybliven tvååring. Jag tror att tröjan föll både son och mor i smaken. Själv höll jag på att göra bort mig samma morgon som vi skulle på kalas. Sydde tröjan på kvällen och blev osäker på om den blev för tight i halsen och behövde prova den på någon jämnårig vilket jag även gjorde. Det var bara det att min lille provdocka inte tänkte ta av sig den efteråt. Efter mycket om och men lyckades jag lura av honom den mot att han skulle få en smörgås. Han ska få sig en egen i julklapp så lottlös blir han inte.
 

4 kommentarer:

Fangoria sa...

Haha klart han ville behålla den, jättefin! =)

Thea sa...

Snygg! Och ja, de börjar veta vad de vill, de små. :-) Livsfarligt att testa så där!

Pyssel på Torp sa...

Haha, ja de är för roliga de där ungarna. Och det är ju roligt att de tycker om det du syr. :-)

MemLin sa...

Haha, ja visst är det tacksamt att sakerna uppskattas men jag hann bli lite lagom stressad. En tvåårings vilja är livsfarlig!