tisdag 1 november 2011

Färgglatt!





Till kalaset som vi skulle till behövdes även en present. Jag inhandlade lite av vågade ränderna i jersey till en body. Sen kom problemet med att välja matchande färger. Först föll valet på rött då pojken i fråga passar väldigt bra i det men när den var klar slog det mig att grönt hade varit fint så det fick även bli en sån. När jag knappade den gröna kom jag på att det var snyggt med avvikande knapp så det blev jag mest nöjd med. Sen var svårigheten att välja vilken som skulle ges bort men jag gick på förstahandvalet och jag tror att det föll födelsedagsbarnet och hans mamma i smaken. Det lilla minuset med det hela är väl att jag vände tyget åt fel håll på den ena men hoppas att det inte är något man tänker allt för mycket på.


Tyg: Jny design

1 kommentar:

Thea sa...

Så snyggt och färgglatt! Underbart att få matcha sådär!