fredag 10 december 2010

Nu är vi här


Klockan 9,02 den 2:a december föddes vår lilla pojke, 47cm lång och 2620g och klockan 9,04 föddes en liten tjej på 48cm och 2840g. Namn är inte bestämmt ännu. Dagarna går åt till att få i de små mat. Då dom var lite små när dom föddes så orkade dom inte äta så mycket själva och förlorade en del i vikt, nu är målet att vikten ska börja gå uppåt och att dom ska nå sin födselvikt igen.




Prematurtröjorna som jag sydde sitter perfekt på dom och används flitigt. Byxorna har bortsett från dom bruna paren hittills varit på tok för stora.

14 kommentarer:

Y sa...

grattis!! så himla fina!

Maria sa...

Stort grattis!
Så mysig tid ni har framför er.
/Myssel, också tvillingmamma

MOKKASIN sa...

Halkade in här via Nyfiqens blogg och tänkte bara säga stort grattis!!!
Så fantastiskt det är med två lika yttepyttiga knyten =))
Har också tvillingar som hunnit bli 3,5 år. Och två barn till!

Ha det så fint & Lycka till!
Sofia

Mimmi sa...

....och här kommer jag ;-)

Vilka dockesöta småttingar!!!! Så fina de är med matchande filtar dessutom. Ha de gott allihopa!

Camilla Porsman sa...

Vilka sötnosar - stort grattis!

GOBLIgobli sa...

Åhhh vilka små söta!!! Grattis grattis och mycket mat nu. =)

Anonym sa...

Oooooo, jag längtar efter att få komma och snusa på dem!!! SÅÅÅÅÅÅ fina. Massor med kramar till er.

JuMel sa...

Underbart söta! Grattis och lycka till!

Linda sa...

grattis! även fast jag kan tänka mig att det blir en hel del jobb med två små så kan jag inte låta bli att tycka att det är såå mysigt. dubbel lycka :)

OYB sa...

Grattis!!! Så fina de är!

Bustråden sa...

Grattis!!!

Liza sa...

SÅ fina! Grattis!

Thea sa...

Å, jag hade missat dem här på bloggen!

Vad fina de är! Hoppas allt går br för er därhemma. Gissar att det ör lit intensivt...

Kram!

annas alster sa...

Stort grattis till dina fina små barn!